Added Time

وقت اضافه!

Added Time

وقت اضافه!

در دفاع از برانکو

بازم تیم ملی دو تا باخت پشت سر هم اورد و بونه رو داد دست مخالفان برانکو، مخالفا و منتقدای بی‌انصافی که دقیقا منتظر دو تا بازی بد از تیم ملی‌ هستن تا برانکو رو بکوبن، دردشون هم فقط برانکو نیست، با مربی خارجی و علم و... مخالفن! چرا که مربی خارجی(از نوع درست و حسابیش) بازیکن سفارش شده قبول نمی‌کنه، چرا که فلان بازیکن که حق حساب می‌ده به روزنامه رو دعوت نمی‌کنه، چرا که با حضور برانکو منافع‌شون در خطره!!
اینم تو بوق کردن که نیمکت تیم ملی در جام‌جهانی با ارزشه و نباید به راحتی تقدیم یه خارجی کرد، اما نمی‌گن که همین خارجی اونا رو به جام‌جهانی هدایت کرد، همین خارجی قهرمانی بازیهای اسیائی رو براشون به دست آورد و همین خارجی فقط به خاطر یه ضربه پنالتی تو اسیا سومشون کرد... (می‌گن مربی ایرانی هم تیم ملی رو می‌برد جام‌جهانی، می‌گن بلاژ کی بوده که برانکو کی باشه؟ برای له کردن برانکو بازی چهار سال پیش بحرین رو علم می‌کنن*)، اما نمی‌گن که این دوره با چه اقتداری و با انتقام از همه‌ی تیم‌هائی که به نوعی خرده حساب داشتیم(از جمله بحرین) به جام‌جهانی رفتیم، نمی‌گن مگه با مربی ایرانی تو قطر افتضاح نکردیم؟
از قرار معلوم همون بلائی که سر ایویچ بدبخت هشت سال پیش اوردن، دارن سر برانکو می‌ارن... هیشکی هم صداش در نمی‌اد که بابا این تیم باید نه ماه دیگه رو فرم باشه نه الان، بازی دوستانه و تدارکاتی برای آماده شدن و روی فرم اومدن و ایجاد هماهنگیه... این تیم نه ماه دیگه باید هماهنگ باشه... نه الان!
شاید برانکو بره، شاید هم نه... شاید مربی ایرانی برای تیم ملی انتخاب کنن و شاید هم نه... شاید، شاید، شاید...
فوتبال ما از رفتن برانکو سود می‌کنه؟ مربی ایرانی تا حالا چه گلی به سر فوتبال ما زده که با رفتن برانکو و اوردن یه ایرانی می‌خوایم شق‌القمر کنیم؟
... نمی‌دونم!
*صحبتهای سعید مدنی سردبیر کیهان ورزشی در برنامه ورزش و مردم
نظرات 1 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 24 آبان 1384 ساعت 01:59 http://saeedfootball.blogspy.com

سلام
به نظر من برانکو فقط یک تمرین دهنده خوب است وگرنه از نظر کوچینگ بسیار سطح پایینی داره . آخه برید ببینید این آقا قبلا کجا سرمربی بوده که حالا به عنوان سرمربی تیم ملی ایران می خواد بره جام جهانی . به نظر من در این موقعیت باید از یک مربی درجه یک اروپایی با دو دستیار توپ ایرانی استفاده کنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد